tirsdag den 16. april 2013

Wasteland drengene fra X-factor

Wasteland

Wasteland 4135

Gruppe_ansigt1

Frederik

Alder: 17 år.

Bopæl: Ishøj.

Job: Rema 1000, tennistræner, model.

Civilstatus: I et forhold.


Ud over musik er de tre vigtigste ting i mit liv:  Mine venner og familie, fritid og min hamster Helge.
Min stærkeste side: Min udadvendthed og stærke entusiasme for musik.
Min svageste side: Jeg kan godt lide at sove længe …
”X Factor”-idol:  Phuong og Rasmus (fra sidste sæson, red.). Ville ønske, ”familien Danmark” havde taget bedre imod dem!
Det lytter jeg til:  Matt Corby, Neil Young, Neelix, Klopfgeister, Infected Mushroom, Mads Langer og Tracy Chapman.
Min dommer er:  Kompetent, da hun har mange år i musikbranchen bag sig. Hun er samtidig vildt god til at få folk til at engagere sig.
Jeg vinder ”X Factor”, fordi: Vi har så mange muligheder med hensyn til klang, anden-/tredjestemmer og forskellige former for musikalske opsætninger – og så klinger vi bare pissegodt sammen.


Gruppe_ansigt2

Anders

Alder: 17 år.

Bopæl: Holstebro.

Job: Færch Plast.

Civilstatus: Kæreste.


Ud over musik er de tre vigtigste ting i mit liv: Venner, familie og kæresten.
Min stærkeste side: Jeg er stille og rolig og nede på jorden – og har en behagelig stemme.
Min svage side: Til tider lidt for stille og en uerfaren stemme.
”X Factor”-idol: Et idol skal vel være en af samme køn, og jeg synes ikke, nogen har været helt min smag. Men ellers må det være Ida.
Det lytter jeg til: Ed Sheeran, Mads Langer, John Mayer og The Script.
Min dommer er: Anne er krævende, men det skal hun også være for at få det bedste ud af os. Hun er erfaren og ved, hvad hun gør.
Jeg vinder ”X Factor”, fordi: Vi har charme og en hel masse forskellige kvaliteter.


Gruppe_ansigt3

Marius

Alder: 16 år.

Bopæl: Charlottenlund.

Job: Gymnasieelev.

Civilstatus: Single.


Ud over musik er de tre vigtigste ting i mit liv:  Min familie, venner og uddannelse.
Min stærkeste side: Jeg har svært ved at blive stresset, og jeg er som regel glad.
Min svageste side: Jeg er ret ringe til at organisere og disponere min tid.
”X Factor”-idol: One Direction (”X Factor”, England red.) – i Danmark var Jesper fra tredje sæson var rigtig dygtig.
Det lytter jeg til: Hvad jeg synes er sprødt. Primært moderne musik som Kanye West, Chris Brown og Bruno Mars.
Min dommer er: Vildt nice! Hun har været i gamet i lang tid og er meget dygtig. Og så har hun en masse dygtige folk omkring sig – vi er omgivet af luksusmennesker.
Jeg vinder ”X Factor”, fordi: Jeg er i en gruppe med tre dygtige og flinke gutter, der ved, hvordan man gør det godt, samtidig med at man har det sjovt.


Gruppe_ansigt4

Anton

Alder: 15 år.

Bopæl: Risskov ved Aarhus.

Job: Nej.

Civilstatus: Single.


Ud over musik er de tre vigtigste ting i mit liv: Venner, familie og loyalitet.
Min stærkeste side: Min optimistiske tilgang til det meste.
Min svageste side: Mit temperament.
”X Factor”-idol: Morten Benjamin (fra sidste sæson, red.). Han formåede at være sig selv hele forløbet igennem.
Det lytter jeg til: Bon Iver, Lukas Graham, Led Zeppelin, Queen, Eagles, Neil Young, John Mayer, Shaka Loveless, Mads Langer og mange flere  …
Min dommer er: Utrolig dygtig. Hun ved, hvornår det lyder  godt, og hvornår det lyder rigtig godt.
Jeg vinder ”X Factor”, fordi: Vi har mulighed for at udfordre os selv musikalsk, da vi har så forskellige stemmer og kvaliteter.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar